EuroShop 2017

I marts 2017 deltog vi i dette års Euroshop med et unikt univers med alt det bedste fra norden. Vores Nordic by Nature-univers er kreeret med finesse, overraskelser og ekspertise. Ved brug af sansemarketing fortæller vi historien om vores faglige kunnen. Man skal se den nordiske helhed, høre musikken, røre de forskellige overflader af metal og træ, dufte fyrtræerne og smage nordisk gourmet øl fra Fur Bryghus. Nordic by Nature er én udtryksform, der eksemplificerer vores fagkundskaber, men muligheden for andre kreationer er uendelige.

Med øje for detaljer har vi i Expedit tænkt en legende, innovativ og kreativ designkonstruktion ind fra A til Z i udformningen af standens look. En ting er det ydre design af standens indbydende bar med dertilhørende samtaleområder med borde og stole. Disse indkredses af metalkuber og udsmykkes med et logo lavet af svensk lav, der fremtræder som blikfang, når man passerer standen. Noget andet er de mobile trækort, der står flot placeret i en rille i midten af bordet. Ved at skifte kortene ud skabes der frihed til at ændre udtrykket. 

Med fokus på få elementer - der står knivskarpt - blændes man af den nordiske enkelhed i det gennemførte originale Nordic by Nature-koncept. Designet er ærligt, emotionelt, genkendeligt og finpudset ud til fingerspidserne. Nordic by Nature fremstår i sin helhed som en fælles fortælling om vores identitet på tværs af afdelinger og landegrænser.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies og om, hvordan du sletter dem, så klik her.
Accept cookies