Coop udruller nyt koncept i Broen Shopping Center i Esbjerg

Bag facaderne af glas og natursten finder man mere end 60 nye butikker, restauranter og indkøbsmuligheder, der tilsammen udgør Broen Shopping Esbjerg. I et inspirerende univers af fashion, bolig, fritid, gadgets, kulinariske oplevelser og events danner de 30.000 kvadratmeter Esbjergs seneste satsning. Med en forhåbning om at kunne bygge bro mellem Broen og byen er der fornyet mulighed for at tiltrække turister. Ønsket er at skabe et samlingspunkt, der fremkalder en wow-følelse. Det skal være en oplevelse udover det sædvanlige, hvorfor de mange butikker også har gjort sig særligt umage med at skabe en indbydende butik. Vi har i Expedit produceret inventaret til intet mindre end fire butikker.

Coop har blandt andet udviklet et nyt koncept kaldet SM20, hvor det bedste fra alle Coop’s butikker bliver samlet på et sted. Blandt andet har deres tekstil-koncept fået lidt ekstra kærlighed, hvor vi har designet, konstrueret og produceret inventaret med det formål at øge fokus på tekstil-afdelingen. Før brugte man standardinventar i afdelingen, men man sælger ikke tøj på samme måde, som man sælger dåsetomater. Med udgangspunkt i vores viden fra tekstil-branchen kombineret med vores erfaringer fra dagligvarehandlen har vi ændret konceptet fra good til great.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies og om, hvordan du sletter dem, så klik her.
Accept cookies