Kvickly eksperimenterer med miljøer og stemninger

Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions Kvickly Albertslund - Expedit Shop Solutions

Detailhandlen udvikler sig i stigende grad til steder, der specialiserer og udvikler sig inden for de enkelte kategorier. Derfor er det ikke usædvanligt at komme hjem fra indkøb med både et nyt jakkesæt, mælk og leverpostej i posen fra supermarkedet.

I Kvickly i Albertslund er butikken gået all in i forhold til at være et inspirerende sted for udviklingen af Coops madmanifest, der skal give forbrugerne flere og bedre valg, når det gælder indkøb – og indtag.

Expedit har i samarbejde med Kvickly udviklet det unikke butikskoncept, der faktisk består af flere mindre koncepter.

Sanne Lindgren, der er Key Account Manager hos Expedit, har haft den overordnede dialog med Kvickly om butiksindretningen.

– Det har været en virkelig spændende proces, at udvikle og designe de forskellige afdelinger til Kvickly og samtidig skabe en sammenhæng, der passer til Kvicklys overordnede profil. Moderne dagligvareforretninger er ikke længere noget, man skynder sig igennem. Her skal der være tid til at fordybe sig i grønt- eller vinafdelingen, finde inspiration til mode og indretning eller tage en kop kaffe i hyggelige omgivelser, siger Sanne Lindgren.

Expedit har stået for både udvikling, design og implementering af forretningens indretning, som udelukkende har fået positive reaktioner indtil videre.

- Også i fremtiden vil vi se, at der bliver knyttet oplevelser for kunden til selv de mest basale indkøb, siger Sanne Lindgren. - Det handler selvfølgelig om at tilbyde kunderne noget nyt, men især om at skabe loyalitet og en oplevelse, man som kunde gerne kommer tilbage efter.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies og om, hvordan du sletter dem, så klik her.
Accept cookies