Netto lancerer nyt og moderne butikskoncept

De seneste par uger har den ene overskrift erstattet den anden med nyheden om forskellige discountkæders lukning. Konkurrencen er benhård i branchen og kravene til de fem største markedsspillere stiger kun i en opadgående kurve.

Netto havde stor grund til at poppe champagnen forleden, da de slog dørene op til et helt nyt butikskoncept. Den nyrenoverede butik ligger på Peter Bangsvej på Frederiksberg og skiller sig ud fra de traditionelle Netto-butikker på flere områder.

En af de største forandringer er det mere simple, enkelte og moderne udtryk. Hvor butikkerne før var domineret med den velkendte gule farve, så er det nye koncept stilrigt og roligt. Netto bevarer deres dna om billige priser og spot-varer, men vil give deres indretning og vareplaceringer fornyet opmærksomhed og kærlighed. Det bliver i særdeleshed lettere at handle basisindkøb grundet udbuddet af ferskvarer, hvilket understøttes af et naturligt kunde-flow og bredere gange. Netto stræber efter at være forrest, hvorfor de kontinuerligt er nødt til at udvikle sig. Expedit har leveret og produceret alt inventaret og været en del af konceptudviklingsfasen i tæt dialog med Netto. Der bliver samlet set lavet tre testbutikker af konceptet, hvorefter det skal efterevalueres om nogle måneder. Herefter må Netto tage op til overvejelse, hvad der så skal ske.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies og om, hvordan du sletter dem, så klik her.
Accept cookies