Fif til det ultimative pop-up koncept

En bemærkelsesværdig tendens er brugen af pop-up koncepter, der tegner en lys og overlevelsesdygtig fremtid for de fysiske butikker. Med en pop-up løsning forsøges der at bryde med normerne for den traditionelle butik, og i stedet inviterer man indenfor i et unikt univers. Her iscenesættes brandet på en nytænkende måde, hvor oplevelsen er i fokus.

Hvor online-handlens force er at være uafhængig af tid og sted, har den fysiske butik den store fordel at kunne skabe en mindeværdig oplevelse, der fortæller noget om virksomhedens identitet. Med centrale strategier som brugen af eksklusivitet og luksus skabes der hype om denne midlertidige mulighed. I ens stræben efter den perfekte pop-up er en vigtig overvejelse, hvordan man får brandets unikke historie og personlighed i centrum. Oplevelsen skal være autentisk, derfor er nøgleord som kvalitet, det gode håndværk, ekspertise, tradition og passion vigtigt i opbygningen af en pop-up. Fordyb dig i mulighedernes land, hvor designet og udsmykningen løbende kan skiftes ud for at ændre karakter og udtryk. Det handler i bund og grund om at skille sig ud, og forføre forbrugerne på en sådan måde, de vil huske tilbage på oplevelsen i år frem. Expedit har senest lavet en pop-up løsning for bilmærket Subaru, der producerer over 900.000 biler på fabrikker i Japan og USA

 

 

   
   
   

 

Tilmeld dig nyhedsbrevet






Jeg accepterer Expedits persondatapolitik

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om, hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores cookies og om, hvordan du sletter dem, så klik her.
Accept cookies