- FORSIDE
- HVAD VI LAVER
- SERVICES
FULL-SERVICE DESIGNHUS
At vælge Expedit som indretningspartner er som at åbne en velassorteret værktøjskasse. Og fordi vi har delt processen op i en række ’bidder’ – fra idéer indfanges og konkretiseres, til din butik står færdig – har du mulighed for at vælge netop dét eller de værktøjer, du har brug for til dit aktuelle projekt. Hvad enten det er udvikling, projektering eller realisering – eller hele pakken.

INNOVATION & RÅDGIVNING
Som designhus er vores fornemste opgave, at vide, hvad der trender inden for retail. Fra integration af ny teknologi til afdækning af købsmønstre. Men det handler i lige så høj grad om at være up to date på de strømninger i tiden, der smitter af på design og indretning. Indsigter, vi deler med vores kunder på inspirationsworkshops og via vores analyseværktøj STORECHECK.

KONCEPT & DESIGN
Vores designere er vores rockstjerner. De mikser høj faglighed og know-how med indgående indsigt i tidens trends. Koncepterne starter hos vores team af arkitekter og industrielle designere, der med udgangspunkt i dit univers skaber en indretning, som understøtter din butiksprofil og forbedrer købsoplevelsen.

PRODUKTUDVIKLING
At have designere, produktudviklere og produktion samlet under ét tag sætter os i en unik position med kort proces fra idé til virkelighed. Ud fra designernes moodboards og 2D/3D visualisering udarbejder vores konstruktører prototyper mens ingeniører foretager belastningsberegninger så vi sikrer realistiske og holdbare løsninger, der ikke blot ser flotte ud i en PowerPoint.

SUPPLY CHAIN
Vi har et stærkt produktionssetup, der følger med tiden og er teknologisk opdateret. Det giver os mulighed for rationel stordrift, når vi fremstiller inventarløsninger. Vi udvikler vores maskiner og produktionsprocesser, så vi hele tiden kan producere bedre, billigere og hurtigere. Det giver dig en række klare fordele i form af en dokumenteret høj leveringssikkerhed og en sund økonomi.

LOGISTIK OG UDRUL
Åbning til tiden er alfa og omega. En lukket butik skaber ingen omsætning. Derfor får du effektiv leverance og logistik toppet af med professionel projektstyring. Høj leveringssikkerhed, optimal intern logistik og lagerstyring sikrer hurtigt udrul og butiksetablering med det ønskede resultat.

TURNKEY BYGGEENTREPRISE
Når du booker vores turnkey-løsning så får du fuld byggeentreprise med koordinering og projektstyring af samtlige opgaver. Vi står for alt i forbindelse med renovering og modning af lokaler, montering af inventar og alt håndværksarbejde. Kort sagt; vi tager hånd om dit projekt fra A-Z og sikrer levering til tiden så du alene skal bekymre dig om, hvordan du skal fejre butiksåbningen.

AFTERSALES & SUPPORT
Vi ved, hvor vigtig hurtig og effektiv after sales service er i forlængelse af problemfri montage og ibrugtagning. Vores produktprogram er derfor tilrettelagt så der til de fleste af vores services hører en supportaftale som en naturlig del af ibrugtagning og drift. Vores serviceafdelinger klarer alle former for eftermontage-, service- og vedligeholdelsesopgaver i det meste af Europa.